miércoles, 5 de febrero de 2014

Aprenentatge a internet

Aquesta setmana hem treballat l'aprenentatge a internet i hem vist recursos como són les WebQuest, la cacera del tresor i les wikis.

Vaig veure aquestos recursos i em quede amb les WebsQuest. Deixeu-me donar-vos la definició de la teoria del curs perquè jo no haguera pogut dir-ho millor:

Bernie Dodge va ser l'autor d'aquest concepte a 1995, ho va definir com una activitat orientada a la investigació on tota o quasi tota la informació que s'utilitza procedeix de recursos de la Web

En el col.legi on treball, funcionem per projectes, és a dir, els xiquets han de fer una investigació del tema que esten tractan amb esta eina es pot estructurar i recollir eixa cerca.

He trobat una Webquest que em vaig agradar com exercici d'inclusió, més enfocat a secundària però amb un poc d'imaginació podem fer-ho també a primària

WebQuest integració Angel

Ès un projecte on es van dividir la classe en equips, van haver de fer una cerca sobre l'autisme abans que un campany amb aquesta tipologia començara la seua integració a la classe.

També se m'ocorre que es pot utilitzar per a resoldre problemes d'integració o cohesió en el grup fent investigacions de qualsevol aspecte que disturbe a la classe, com una eina de mediació.


No hay comentarios:

Publicar un comentario