domingo, 23 de febrero de 2014

Experiències TIC a l'aula

Aquesta ha sigut la ultima setmana que hem vist continguts nous. I ha tractat sobre aplicacions practiques de les tic a l'aula. Des de com s'ha d'organitzar l'aula: el mobiliari, ordinadors... etc. Fins experiències de treballar continguts amb les TIC.

Açò fa que em plantege com seria el meu centre ideal en quan a l'organització tic. Jo considere que totes les classes haurien de tindre una PDI amb el seu ordinador i projector,si a més pot comptar amb una sala d'informàtica amb un ordinador per alumne en bones condicions i funcionament quan el grup visita aqueix aula i un conjunt de tablets per a afavorir el treball per projectes seria al meu entendre, un col·legi 2.0. He de dir que el meu col.legi quasi arriba a aquest nivell.

Però el més interessant de la setmana ha sigut conéixer exemples practiques i ja fetes de com treballar a l'aula amb tic, les experiències TIC. D'audició i llenguatge com tal no he trobat però he triat una activitat, una webquest, que em vaig a agradar molt per a treballar la cohesió del grup i la integració dels nou vinguts.


On per grups, han d'investigar els països i els costums dels companys i d'eixa manera conéixer millor als companys.


No hay comentarios:

Publicar un comentario