domingo, 2 de febrero de 2014

Informació a internet

En la quarta setmana de curs hem tracta una funció fonamental d'internet, la informació.

Em pareix que és la principal funció que té, es diu que vivim en l'era de la informació i és en major grau per aquesta eina. Ara amb l'internet esta tot mes prop i pots trobar informació de quasi qualsevol tema. És per això que es va a constituir com un element clau per a la cerca de serveis i informació. Sense ser menys en l'ambet educatiu.

Per aquesta raon la nostra tasca va ser cercar blogs, webs... de la nostra especialitat que ens paregueren interessants i triar cins d'elles. Jo he procurat triar cinc que tractaren dins del meu treball diferents aspectes. 

En primer lloc, el major recurs que pot trobar un Mestre d'AL per a fer la seua tasca, els blogs elaborats per altres mestre d'AL on compartixen el material que van fent. 


El segon em vaig pareixer molt interessant a nivell fonètic, una web on trobes la taula de fonemes del català amb animacions on ensenyen el moviment dels òrgans bucofonadors per a realitza-ho i l'espectograma del so.


La tercera tracta un aspecte molt importa per a desvolupar el nostre treball, la educació emocional.


El següent que he triat es un blog on recull activitats TIC per a la diversitat, está molt bé per a motivar als alumnes i treballar de manera diferent.


Per ultim el blog que mes em va a sorprendre, tracta sobre l'adaptació per a afavorir l'autonomia i independència de les persones amb discapacitat, molt practique.


Espere que siga d'ajuda.



No hay comentarios:

Publicar un comentario